REGLER:


1. Du kan by i kommentarfeltet og på mail. Jeg holder alltid kommentarfeltet oppdatert om det kommer nye bud.

2. Ikke by om du ikke har tenkt å kjøpe.

3. Husk å legg igjen mail når du skal by.

4. Ingen returer.







Alle klær som er brukt er vasket, klærne som ikke er brukt vaskes ikke.

Bor i en røykfri og dyrefri leilighet. Om du har noen spørsmål, må du ikke nøle med å spørre meg på mail:
kristine_dilkestad@hotmail.com


mandag 28. mai 2012

Acne, Dove Double CAW11 str. L

Selger min Acne, Dove Double CAW11, topp i str. L. Denne er så utrolig kul, det er en cardigan med en fastsydd topp på innsiden. Så det svarte dere ser under cardiganen er en topp som er festet til cardiganen. Så kul!! Litt usikker på om jeg vil selge den egentlig. Blåfargen er så nydelig.

Selger den fordi den aldri har blitt brukt. Den er i perfekt stand, siden jeg kun har prøvd den på! Så det er bedre om den får et hjem der den blir brukt. Den er kjøpt fra Acnestudios.com. 

NY PRIS: 1995,- + frakt fra Acnestudios.com
MINSTEPRIS:
500,-  

Send mail til: kristine_dilkestad@hotmail.com, om du er interessert.



Ingen kommentarer: