REGLER:


1. Du kan by i kommentarfeltet og på mail. Jeg holder alltid kommentarfeltet oppdatert om det kommer nye bud.

2. Ikke by om du ikke har tenkt å kjøpe.

3. Husk å legg igjen mail når du skal by.

4. Ingen returer.







Alle klær som er brukt er vasket, klærne som ikke er brukt vaskes ikke.

Bor i en røykfri og dyrefri leilighet. Om du har noen spørsmål, må du ikke nøle med å spørre meg på mail:
kristine_dilkestad@hotmail.com


mandag 28. mai 2012

Nelly Iodine Dress, str L

Selger min nydelige Iodine Dress, kjøpt fra Nelly.com. Den er i str. L. Den er aldri brukt, og er derfor jeg selger den - så den får et hjem der den blir brukt. Den har dyp utrigning bak og foran, men ikke så mye at man ser for mye. Nydelig kjole, skulle virkelig ønske jeg brukte den mer. Den er også ganske vid i størrelse, så den er ikke tettsittende.

NYPRIS: 500,- 
MINSTEPRIS: 150,- + frakt

Send mail til: kristine_dilkestad@hotmail.com, om du er interessert.


Ingen kommentarer: