REGLER:


1. Du kan by i kommentarfeltet og på mail. Jeg holder alltid kommentarfeltet oppdatert om det kommer nye bud.

2. Ikke by om du ikke har tenkt å kjøpe.

3. Husk å legg igjen mail når du skal by.

4. Ingen returer.







Alle klær som er brukt er vasket, klærne som ikke er brukt vaskes ikke.

Bor i en røykfri og dyrefri leilighet. Om du har noen spørsmål, må du ikke nøle med å spørre meg på mail:
kristine_dilkestad@hotmail.com


torsdag 24. januar 2013

Smykker fra Bik Bok

Har en del smykker fra Bik Bok også som aldri blir brukt. Så jeg velger å selge de fleste av dem. De fleste er aldri brukt, om de er brukt litt står det under bilder, sammen med pris. Noen av smykkene selger jeg for ca like mye som jeg kjøpte de for, fordi de ble så raskt utsolgt på BB.


Send mail til: kristine_dilkestad@hotmail.com om du er interessert i noe av dette. Handler du mer enn 4 ting spanderer jeg frakten. 


Sølvsmykke fra Bik Bok. Aldri brukt. 50,- + frakt


 

Gullsmykke fra Bik Bok. Aldri brukt. 50,- + frakt.



 

Slangesmykke i gull fra Bik Bok. Brukt èn gang, men fremstår som nytt. 100,- + frakt





Ingen kommentarer: