REGLER:


1. Du kan by i kommentarfeltet og på mail. Jeg holder alltid kommentarfeltet oppdatert om det kommer nye bud.

2. Ikke by om du ikke har tenkt å kjøpe.

3. Husk å legg igjen mail når du skal by.

4. Ingen returer.







Alle klær som er brukt er vasket, klærne som ikke er brukt vaskes ikke.

Bor i en røykfri og dyrefri leilighet. Om du har noen spørsmål, må du ikke nøle med å spørre meg på mail:
kristine_dilkestad@hotmail.com


torsdag 24. januar 2013

Smykker fra Glitter

Med tanke på at jeg jobber på Glitter og var stamkunde på Glitter før jeg begynte å jobbe der, har det oppgjennom årene blitt en del bomkjøp. Så her har jeg lagt ut noen smykker fra Glitter som jeg ønsker å selge. De fleste er ubrukte. Selger de fantastisk billig!!! :) 


Send mail til: kristine_dilkestad@hotmail.com om du er interessert i noe av dette. Handler du mer enn 4 ting spanderer jeg frakten. 


Prisen står under bildene av de forskjellige smykkene. 

Chockersmykke fra Glitter med nydelige blå stener. Aldri brukt. 40,- + frakt.







Nydelig sølvsmykke med blå stener, fra Glitter. Brukt èn gang, men fremstår som nytt. 50,- + frakt




Oversized smykke med blomster fra Glitter. Brukt 2 ganger, men som nytt. 50,- + frakt




Sølvsmykke fra Glitter. Aldri brukt. 50,- + frakt





Tøy-smykke fra Glitter, med store blomster med stener. Aldri brukt. 40,- + frakt





Bøyelig slangesmykke fra Glitter. Kan også brukes som armbånd. Brukt èn gang. 50,- + frakt






 Hvitt og gull-smykke fra Glitter. Aldri brukt. 40,- + frakt.




 Slangesmykke fra Glitter. Brukt èn gang, men som nytt. 40,- + frakt





Stort smykke fra Glitter. Aldri brukt. 50,- + frakt







Ingen kommentarer: