REGLER:


1. Du kan by i kommentarfeltet og på mail. Jeg holder alltid kommentarfeltet oppdatert om det kommer nye bud.

2. Ikke by om du ikke har tenkt å kjøpe.

3. Husk å legg igjen mail når du skal by.

4. Ingen returer.







Alle klær som er brukt er vasket, klærne som ikke er brukt vaskes ikke.

Bor i en røykfri og dyrefri leilighet. Om du har noen spørsmål, må du ikke nøle med å spørre meg på mail:
kristine_dilkestad@hotmail.com


onsdag 20. juni 2012

Nydelig blå kjole fra Nelly, str L

Må med tungt hjerte selge min nydelige blå kjole fra Nelly i str L, men den er mer M/L. Selges fordi jeg ikke bruker den. Den er litt for trang over puppene mine. Den er aldri brukt, kun prøvd på. Den kan åpenes og lukkes med glidelås foran. Lappen henger fortsatt på.

NYPRIS: 399,- 
MINSTEPRIS: 100,- + frakt

Send mail til: kristine_dilkestad@hotmail.com, om du er interessert. 



1 kommentar:

Anonym sa...

Er den veldig kort?