REGLER:


1. Du kan by i kommentarfeltet og på mail. Jeg holder alltid kommentarfeltet oppdatert om det kommer nye bud.

2. Ikke by om du ikke har tenkt å kjøpe.

3. Husk å legg igjen mail når du skal by.

4. Ingen returer.







Alle klær som er brukt er vasket, klærne som ikke er brukt vaskes ikke.

Bor i en røykfri og dyrefri leilighet. Om du har noen spørsmål, må du ikke nøle med å spørre meg på mail:
kristine_dilkestad@hotmail.com


mandag 4. juni 2012

Selger mine sølvsandaler fra Marni for H&M, i str 41. De er aldri brukt, har ikke en gang prøvd de på foten. Esken følger med. Selger de fordi jeg aldri har brukt de, og ikke en gang har husket at jeg har hatt de, før nå. Derfor er det vel bedre at jeg selger de til noen som kommer til å bruke de. 

NYPRIS: 599,-
MINSTEPRIS: 300,- + frakt

Send mail til: kristine_dilkestad@hotmail.com, om du er interessert.


Ingen kommentarer: