REGLER:


1. Du kan by i kommentarfeltet og på mail. Jeg holder alltid kommentarfeltet oppdatert om det kommer nye bud.

2. Ikke by om du ikke har tenkt å kjøpe.

3. Husk å legg igjen mail når du skal by.

4. Ingen returer.







Alle klær som er brukt er vasket, klærne som ikke er brukt vaskes ikke.

Bor i en røykfri og dyrefri leilighet. Om du har noen spørsmål, må du ikke nøle med å spørre meg på mail:
kristine_dilkestad@hotmail.com


onsdag 20. juni 2012

Sandaler fra Blink (Lillevinkelsko) str 41

Selger disse nydelige skoene fra Blink (kjøpt på Lille Vinkel sko) i str 41. De er aldri brukt, kun prøvd på. Å de sitter utrolig godt på foten. Selges fordi jeg bruker aldri høye sko lengre. De har Glidelås bakpå hælen, som du åpner for å få de av og på. De selges fortsatt på Lillevinkelsko.no, på salg til 399, (men jeg kjøpte de til full pris!!) men de har ikke 41 inne. Pluss at du får de billigere enn det hos meg.

NYPRIS: 798,-
MINSTEPRIS: 250,- + frakt

Send mail til: kristine_dilkestad@hotmail.com, om du er interessert. 



Ingen kommentarer: